close

 

一手超好聽的歌~

M2M - Pretty Boy

 

 

 

I lie awake at night

晚上我清醒著躺在床上

See things in black and white

世界對我來說只有黑與白

I've only got you inside my mind

我的腦中盡是你

You know you have made me blind

你讓我眼中只有你

I lie awake and pray

我清醒地躺在床上並祈禱

That you will look my way

祈禱你會看向我

 

I have all this longing in my heart

我的心中充滿渴望

I knew it right from the start

我打從一開始就知道



 Oh my pretty pretty boy, I love you

我的漂亮男孩 我愛你

Like I never ever loved no one before you

在你之前我從未這樣愛過一個人

 

Pretty pretty boy of mine

我的漂亮男孩

Ust tell me you love me too

告訴我你也愛我

★ Oh my pretty pretty boy, I need you

我的漂亮男孩 我需要你

Oh my pretty pretty boy I do

我的漂亮男孩,是真的

Let me inside

讓我進來

Make me stay right beside you

讓我留在你身旁



I used to write your name

我曾經寫下你的名字

And put it in a frame

並把它框起來

And sometime I think I hear you call

Right from my bedroom wall

有時我覺得我在我房裡

聽到你的呼喚

You stay a little while

你待了一會兒

And touch me with your smile

用你的微笑打動我的心

And what can I say to make you mine

我該說什麼才能贏得你的心

To reach out for you in time

才能及時擄獲你


Repeat ❤ , ★


Oh pretty boy

漂亮男孩

Say you love me too

說你也愛我

 

 

 

超讚的一首歌~~~~

跟大家分享!

 

 



arrow
arrow
    全站熱搜

    溫柔的風 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()